vrijdag 15 augustus 2008

't is zover...

Hyvää huomenta! (oftewel goedemorgen!(met dank aan mijn nieuw fins woordenboek))

Hier dan mijn laatste berichtje vanop Belgische bodem.
Vandaag nog mijn koffer maken (20 kilo is echt wel heeeeel weinig voor drie maanden!),
mijn kamer verder opruimen (bahbah!!!!)
en ten slotte mijn 'afscheidsfeestje' (alle redenen zijn goed om te feesten ;))
En dan ben ik er helemaal klaar voor! Hihaa...
Raar maar waar zijn de kriebels helemaal verdwenen. Ik gok dat die wel ten volle terug gaan komen als ik geland ben :) We'll see

Dankjewel trouwens allemaal voor de leuke mailtjes!

Toedels, Sanne

p.s. Al diegenen die zondag rond 11u40 een blik naar de lucht werpen en een vliegtuig zien vliegen, zwaai maar heeeeeel hard! De kans is namelijk groot dat ik erin zit ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Sanne,

Ik wens héééééél succes met je stage in Finland .
Je gaat het goed doen daar ben ik zeker van.
En ja we zullen je missen ook bij holder de bolder, je bent een toffe meid.

groetjes en tot gauw
Brigitte, Ferre en Kaatje xxxxx

Anoniem zei

Hey Sannie!

Ik mis je al heeeeeel hard! Het is toch een beetje gek om te weten dat je nu zo ver weg bent!

Hoe is de eerste volledige dag in Finland al meegevallen? Leuk kot? Fine stad? (vind je er een beetje de weg?) Al veel mooie Finnen ontmoet?

Hou ons op de hoogte eh!

Lieve groetjes en een dikke knuffel tegen de kou! (hoeveel graden is het er eigenlijk?)

Tine M. xxx

Anoniem zei

Hello Sanne,

We hebben van je mama je site gekregen en vonden het tof jou te zien. Zo te zien gaat het je goed wat wij natuurlijk fijn vinden.
Hopelijk nog veel van die fijne momenten.

Groetjes Eef,Femke,Ronny en Nancy uit de bremstraat