dinsdag 26 augustus 2008

Jeuj ... internet!!

Toen ik deze morgen opstond en mijn computer aanzette, stond er in een tekstballonetje: U bent nu verbonden met het Verkko-netwerk... Maw. Ik heb internet!!! Joepiejee :):) (Ik was me al aan het voorbereiden op een kwaad Engels telefoontje richting de helpdesk, maar dat is dus niet meer nodig)
Dus voor Sofie en Sara: we've got a date at eight ;) -- Mijn eerste keer skype!

Als er trouwens iemand meeleest van Holder De Bolder: doe iedereen de groetjes daar en ik wens jullie een geslaagde laatste week, goed weer tijdens jullie uitstap en leuke optredens op het vrijpodium!

Suukko (oftewel zoen),
Sanne

p.s. dankjulliewel allemaal voor de reacties en mailtjes :)

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi sanne, eindelijk internet! ;) spreek maar met mama en papa een vast uur af om te skypen.
Groetjes! je kleine broer