dinsdag 19 augustus 2008

finse bodem

hoihoi bloglezers!

ik ben er dus geraakt (oef!) :)
ik ben zondagavond rond een uur of 10 aangekomen in mijn `shared flat´.
Voor al diegene die mij trouwens een briefje willen schrijven ... het adres is:
Sanne Vrancken
Verkkotie 4F 46c
80100 Joensuu (ben niet helemaal zeker van de postcode)
Finland



Ik werd zondag hartelijk onthaald met thee en koekies (that´s the way I like it ;)) door mijn Duitse kotgenoot Alina.
De maandag ben ik met mijn tutor (zeg maar persoonlijke Finse gids\tolk) naar de big city geweest en zijn we allerlei papierwerk in orde gaan brengen. Behalve mijn internetverbinding is alles okee.
Vandaag ben ik met Alina een tafel gaan kopen in de tweedehandswinkel, want dat hadden we niet in onze flat. En nu ga ik sebiet de professor ontmoeten waarbij ik moet gaan werken. Spannend :)

Päivää, Sanne

p.s. hopelijk heb ik straks internet op kot dan kan ik wat fototjes plaatsen. Ik moet er wel eerst nog gaan trekken want japSANNEr heeft nog niet goed haar werk gedaan ;)

3 opmerkingen:

Fabienne zei

amaai, spannend allemaal, internetverbindingen die niet werken komt bij ons ook voor, op mijn nieuwe kot was het ook zover,maar het is in orde gekomen, dus bij jou zal dat ook wel zijn. Weet je al wat voor werk je moet doen?

groetjes, Fabienne

Sofie zei

Ik ben al dikwijls komen kijken naar je blog, zo benieuwd dat ik was naar hoe je ginder aangekomen bent; heelhuids dus (wauw, heldin!). Dat die internetverbinding inderdaad maar snel gemaakt is, want onze meetings op dinsdagavond moeten doorgaan (pakt dat we volgende week beginnen want vandaag zal al wel niet meer lukken :) ). Goed dat je je adres al hebt doorgegeven. Onze verassing zal snel achterna komen!!! Be prepared, hihi. Doe het daar nog goed lieve Sannie!!

Anoniem zei

hoi sanne de juiste postcode van joensuu ( ik heb het effe opgezocht) is .. 80110 joensuu
hoe gaat het daar ?
hoe was de eerste ervaring met het wasmachine? ^^

grtz xHeleen
<3