zondag 27 juli 2008

De eindsprint

Nu is het einde (lees: nieuw begin) helemaal in zicht! Nog slechts 21 dagen ... hihaa :)
Alles is bijna in orde, behalve het belangrijkste: het stagecontract! Ach ja, proffen hebben ook nood aan vakantie zeker, ik heb dus nog even geduld.
Maar als ze het dan niet hebben teruggestuurd ... dan, dan, dan ... dan ga ik beginnen stressen denk ik.
Ach ja, eerst nog eventjes leuk op vakantie met mijn VKSJ-vriendinnetjes. Leren jodelen in het Oostenrijkse Lechtal :). Jodelahitieee!

Dus, tot binnenkort!

3 opmerkingen:

Fabienne zei

hey

het begint spannend te worden! Ik zou al op zijn van de zenuwen, maar goed dat ik thuis blijf. Stage zal wel in orde komen. Amuseer je nog goed!

groetjes

Fabienne

Anoniem zei

je gaat dat goed doen daarginder!! Geniet maar van het jodelen en het inpakken en afscheid nemen... ;)

Zoen voor mijn kikkerprinses

Anoniem zei

zusje gij gaat het daar goed doen!
3 maanden is best lang dus ik ga u wel missen :s maja dan ben ik weer blij als gij de 17e november terug komt! ik wacht al op je terugkomst!
xxx u kleine zusje- Hx