maandag 25 augustus 2008

nog steeds geen internet...

Hoi allemaal,

zoals jullie misschien al door hebben, heb ik nog steeds geen internet op kot :s!
Maar dat mag de pret niet bederven :) dus schrijf ik even een klein berichtje vanop kantoor (klinkt too fancy hé).
Om jullie even up te daten over mijn wasmachineperikelen: bijna al mijn kleren hebben hun eerste Finse wasbeurt overleefd. Enkel een zwart truitje heeft lichte verwondingen overgehouden aan het vooroorlogse strijkmachine... maar goed, dat noemt zich dan leergeld zeker :)

Jullie geloven trouwens nooit wat ik gisteren heb gedaan... ik ben naar een echte live voetbalmatch gaan kijken... jawel, ikke!! Unbelievable, I know! Ik geef toe, ik heb meer gelachen met de vreemde opwarmingsoefeningen van spelertjes langs de zijlijn en meer gekeken naar de muscles van enkele Afrikaantjes, dan naar het spel ... maar ik ben er geweest! :)

Voor de rest ben ik dit weekend nog met andere international students naar een eilandje in de buurt geweest, wat gewandeld enzo ... ook leuk hoor!








En oja, ik heb een mega-ontdekking op culinair vlak gedaan: ze hebben hier gewoonweg witte chocolade met hele hazelnoten!!! mmmmmmmmmmmmm echt lekker!!

hopelijk tot binnekort vanop mijn kot!
ciao

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De keuken is smerig, de frigo's ruiken zeer verdacht, de gangen zijn stoffig en de muizen bouwen feestjes op de groene bak (echt gezien door Yule)...maar dat is allemaal nog niets tegenover Sannie's lege (maar wel propere) kamer!

Met andere woorden: het is hier niet hetzelfde op kot zonder jou! We missen je heel hard! Vooral het "vierde verdiep der verderf"..we vormen ons om tot "vierde verdiep der verdriet."

We missen je echt, hoor! Veel liever sanne dan een logeerkamer die we verhuren per uur via een datingsite...heum-heum: moptje eh!

Hou ons op de hoogte eh! Je doet dat goed met die blog, het is heel leuk om je avonturen zo een beetje te volgen. Vooral die hazelnoten spreken me wel aan!


Dikke zoenen

Tine

Anoniem zei

Hoi Sanne!

klinkt allemaal dik inorde daar! Zoals Tine al vermeld heeft mis je hier momenteel niet zo veel. Enkel de feestjes op de koer misschien, de muizen zijn echt wel indrukwekkend tam geworden. Ze hebben zichzelf ook trukjes aangeleerd zoals: "sta op je achterpoten op de groene bak", "slinger van de groene bak naar de vensterbank", enz.

Had ik geweten dat je met een Duitse op kot zat, had ik je snel nog wat handige woordjes bijgebracht! Zie maar dat ze je niet overmeestert met schleswiger weisswürst en sauerkraut. Maar het moet dan toch een beetje als thuis voelen aangezien ik ook als half Duitse kotgenote aanschouwd mag worden.

September gaat raar zijn zonder Sanne, nu valt het zo nog niet echt op aangezien er hier bijna niemand is.
En ik zal je waarschuwen voor Tine, ze maakte gistere nog duivelse plannen om een seksschommel in jouw kamer te installeren. Gelukkig heb ik ze nog tijdig kunnen overtuigen het toch maar niet te doen. :D

Maar boeken blijven wachten en tweede zit gaat verder, ook met Sanne in Finland. Dus ga je laten maar ik laat zeker nog van me horen op deze blog die je tot nu toe veel te goed (naar Sannenheid althans) onderhoudt!

Groetjes!

Yule

Sanne zei

Dag huis-der-hetenaren!

Mijn Finse kotgenootjes zijn ook heel leuk hoor, maar ze kunnen niet op tegen jullie!! Maw ik mis jullie ook, vooral in combinatie met de gezellige en overheerlijke woensdagavonden :)
But ... I'll be back ;)