zondag 7 september 2008

Weekend

Hoihoi!

Eerst en vooral even zeggen dat ik het geweldig leuk vind om al jullie reacties en mailtjes te lezen! Jullie zijn me dus nog niet vergeten ;)
Omgekeerd ik jullie ook niet hoor!

Vandaag was een superleuke dag! We zijn namelijk gaan zeilen op een fins meer!! Het is denk ik al bijna twee jaar geleden dat ik nog eens een zeilboot van de binnekant had gezien, dus het was SUPER :). Zelfs de regen kon me niet deren. Geniet maar even mee van de fototjes...





Gisteren ben ik (weeral) naar een voetbalmatch geweest. Ik word er nog verslaafd aan... (maarja je moet er iets voor over hebben om mensen te ontmoeten hé ;)). Deze keer was de match tussen allemaal internationale studenten. Er speelden zo'n 40 jongens en amper 1 meisje en raad eens wie in het midden van het spel de bal recht in het gezicht krijgt... Juist ja, het meisje! Typisch :)!



Vervolgens hebben we onze tocht verdergezet richting een local pub, wat eigenlijk een karaokebar bleek te zijn. Met andere woorden, we hebben de hele avond kunnen genieten van Finse schlagers, al dan niet vals gezongen... Holleej! Alcoholische dranken zijn hier trouwens ontzettend duur, maar gelukkig zijn de glazen ook groter. Ik heb de hele avond gedronken aan 1 biertje (van 6 deciliter - serieuze pint se).



Oja, bijna vergeten ... ik heb gisteren ook mijn eerste finse examen gehad. En het was gewoonweg te gemakkelijk! Een hele vrijdagavond voor niks geleerd :). Maar goed, beter zo dan omgekeerd hé.

Dat was het dan alweer!

Zoenie, sannie

Geen opmerkingen: