zondag 21 september 2008

Natuurpracht

Hoihoi!

Weer tijd voor een update...
Aangezien jullie ondertussen al genoeg gehoord hebben van de talloze feestjes, etentjes, café- en coffeehousebezoekjes, wil ik jullie even laten meegenieten van het prachtige kleurenspektakel hier in Joensuu op dit moment! De herfst toont zich hier al volop in al zijn glorie. (En gelukkig blijven we tot nu toe van veel regen gespaard).

Gisteren hebben we Kuopio bezocht. Dit is een stad een 130 km verderop (vraag me niet naar welke kant :), mijn orientatievermogen loopt hier helemaal scheef tussen al die bomen). We zijn daar in elk geval in een hele hoge toren omhooggeklommen zodat we uitzicht hadden over de hele stad (om eerlijk te zijn heeft voornamelijk de lift geklommen en heb ik gewoon het knopje moeten induwen ;)). In mijn verbeelding konden we eenmaal boven heel Finland zien, maar dat zal toch wel niet het geval geweest zijn :). We konden in elk geval heel ver zien! Het was toevallig ook nog eens heerlijk weer, dus we konden enkele prachtige plaatjes schieten.







Vandaag werd ik gewekt door het zonnetje op mijn gezicht! (Zalige wekker btw :)) Ik ben dan deze middag met Sara, een duitse, naar het eilandje Utra gefietst. De weg ernaartoe was zelfs mooier dan het eiland zelf. De zon, veelkleurige bomen, het meer, paddestoelen, bessen, oude visserbootjes, strandje, ... Heel idyllisch allemaal! Voor herhaling vatbaar dus :)









Hopelijk blijft het zonnetje hier nog even schijnen...
De koude nemen we er dan graag bij!

Tot binnekort,

Sansan

P.s. Ik hoop dat al de vksertjes een leuke startdag hebben gehad en dat ze allemaal vele vriendinnetjes meebrengen naar de volgende activiteiten!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sanne,

Ongelooflijk!!!!Ik zie dat je het daar naar je zin hebt.Fijn dat je dat kan meemaken.
Geniet ervan en ik blijf je volgen.

liefs Amy

Anoniem zei

hey!!! het ziet er daar inderdaad super mooi uit!!!! en een post van mij op je blog!!! kzit bij jou thuis! hihi. meid ge ziet er goed uit! amuseer u zo hard als ge kunt! :):):) morgen heb ik fototjes van mijn eerste zelfontworpen meubel!! dus die zal ik je zo snel mogelijk een keer mailen!!!
doeixxxxxxxxxxxxxxxx

Unknown zei

Hey nichtje!

Leuke blog hebt ge hier seg! Ik ben er wel nogal laat bij met 'm te ontdekken precies, oepsie... Heel plezant om te lezen over uw avonturen ginder. Ik weet niet of ge er trouwens van op de hoogte waart dat ik zelf nog in Finland zat op 't moment dat gij voor het eerst voet zette op Finse bodem? Ben er namelijk van de zomer op vakantie geweest, en ik vertrok terug op de dag dat gij arriveerde, als ik me niet vergis. Enfin, dit wordt een lang berichtje voor uwe blog. Ik zal nog wel eens mailen ofzo! Ik heb u trouwens ook op facebook toegevoegd :) We moeten dringend eens bijklappen he... ;)

Dikke kus!
Marjolein